KarenAryam
Toplasan 1 hafta 10 gün yapmısımdr Kundak onda bile oglum hem kolunu bacagını ugrasa ugrasa cıkarırdı, bende birdaha yapmadım öyle hiçbir zaman kalında giydirmedim acıkcası genelde kısa kollu body ile duruyordu, dısarısı eksi 27 derece de bile hep dısarıda gezdirdim üzerinide hep tek kat giydiririm, ve bir kere bile hasta olmadı, yanaklarının, elinin, ayagını soguk olması bebegin üşüdüğünü göstermez, gögsüne bakın gögsü soguksa o zaman üşüyordur, soğuk hava hasta etmez unutmayın lütfen, hatta bebekleriniz hastayken dısarı cıkartın emin olun daha iyi olucaktır