Benim kızım kundağı hiçkabul etmedi ellerini hep açıkta bırakarak uyuyor doğduğundan beri, bende kollarının altından battaniyesini örtüyorum. Ev hep 22-23 derece aralığında yüzü ve elleri soğuk oluyor ama vücudu sıcacık oluyor. uzun kollu body ve tulum giyiyor ya da uzun kollu body ve sweatshit hiç bir sorun yaşamadık.