_tosbiginannesi_ benim arkadaşımın oğlunda var, oğlanın başka bir çok sorunu da var ayrı konu. Onun testlerini eşimin klinikte üroloğa gösterdik (çocuk 22 aylık) 2-3 ay önce, böyle durumlarda ben genelde ameliyat öneririm dedi kendisi de erkek infertilite doktoru bu arada. Beklenen durumlarda ileride infertilite bozuklukları yaşanabilir demişti. Bu çocuk halen ameliyat olmadı, doktoru kendisi insin diye bekliyor inmiş de bir tanedi. Ama kromozom testi yapıldı, genetik testler falan, çocukta zaten kısırlık çıktı testislerden bağımsız tabii.. bence iyi bir çocuk üroloğuna görünmekte fayda var