_tosbiginannesi_ Merhaba kizlar bebeğim 21 aylık şimdiye kadar kaç tane doktora gittiysem ameliyat dediler ama sünnet eden doktor kendiliğinden iner dedi . Bu ameliyatı yaptıran var mı acaba 2 yaşına kadar olması gerekiyormuş ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten 🥺
Sekeroglannn _tosbiginannesi_ Benim yeğenim oldu 4 yaşındaydı yanlış hatırlamıyorsam çok basit bi işlem. 1 cm’lik kesi açıyorlar testisten.Hatta sünnetle beraber yapıldı.
Uykusuz-annee _tosbiginannesi_ şöyle anlatayım aynı şey dayimdada olmuş sünnetçi sünnet etmemis hatta dedem ettirmek istemiş babam yaptırmamış kendi iner demişler ortaokul zamanında inmiş sünnet olmuş ve oğlunda da aynı sıkıntı görüldü annesi yengem yani ameliyat edip sünnet ettirdi ama doktor ilerde çocuk sikintisi cekebilicegini söylemiş
_tosbiginannesi_ incinmissindedii Yani sol testisi yukarıda gözüküyor ama inmedi henüz . 2 yaşına kadar inmezse müdahale gerekiyormuş. Bize şuan nereye gitsek ameliyat diyorlar 🥺 2 yaşımıza da pek birsey kalmadı. Sizin oğlunuzun da hastaneye gidince bezini açıp muayene ediyorlardir muhakkak böyle bir durum olsa söylerlerdi diye düşünüyorum
incinmissindedii _tosbiginannesi_ valla hiç o şekilde kontrol etmediler canım benim. Yani doktorum genel kontrol yaptı ama öyle bezini aç kontrol edelim hiç demedi. Yakın zaman da da sünnet yaptırcam. Hani bilmediğimden varmıdır acaba öyle bişey diye sordum nasıl anlaşılıyor diye. Ben altını değişirken 2 side aşağıda oluyo yada mesela bazen ikisi de böyle yukarı oluyo sert duruyormuş gibi. Çok geçmiş olsun bu arada size rabbim şifasını verir inşallah tez zamanda ❤️
neslyyy _tosbiginannesi_ yaa ben bunu hiç bilmiyordum biliyor musun gecen 2yaş kontrolüne götürdüm ilk defa bir doktor eliyle sıkarak kontrol etti biri burda biride burda dedi öncesi hiç aklıma gelmedi bişe olsa geç kalırdım
_tosbiginannesi_ Sekeroglannn Ya 11 aylıkken sünnet oldu sünnet eden doktor inmek üzere bir iki aya iner dedi ama 10 ay oldu inmedi. Tekrar doktora gittik ameliyat dedi . Daha önce de hep ameliyat denmişti Ben de çok telaşlanıyorum ne yapacağımı şaşırdım gerçekten 😥 Bir nebze olsun içim rahatladi teşekkür ederim 🌸
Sekeroglannn _tosbiginannesi_ Keşke sünnetle beraber yapsaymış doktorunuz. İkisi bir aradan çıkarmış. Ama yine de korkulacak bir şeyi yok telaşlanmayın şimdiden geçmiş olsun🌸🌸
_tosbiginannesi_ incinmissindedii Amin Allah razı olsun 🌸 İkisi de aşağıda görünüyorsa muhtemelen öyle bir sıkıntı yoktur 🌸 Sünneti de hayırlısıyla atlatırsınız inşâAllah Rabbim kolaylık versin şimdiden geçmiş olsun 🌸
Tugba_nur28 _tosbiginannesi_ benim bebeğiminde sol tesisi yukarıda şuan 6 aylık 9 aylık olduğunda tekrar kontrole gidecez inmediyse ameliyat dediler 3 aylıkken de sünnet ettirdik zamanla iner diyorlar inşallahh iner
_tosbiginannesi_ Tugba_nur28 inşâAllah ya sizin bebeğinizin daha küçükmüş bizim zamanımız kalmadı gibi🥺
Tesmert _tosbiginannesi_ dünde bize doktor utangaç testis dedi henüz ameliyata gerek yok ama kontrol gerekiyor dedi bende telaşlıyım
Uykusuz-annee Tesmert dayımın oldu onun ortaokulda kendiliğinden inmiş dayımın çocuğu daha 2 ye gidiyor 😃