queenmom_ atsmms biz 15 e anlaştık bebeğim 2 yaşına gelene kadar çalışıcam bakıcı fiyatları gerçekten çok yüksek üstünden bebeğinizin giderlerini karşılamaya yetecek kadar size kalıyorsa çalışın bilmiyorum maaşınız ne kadar
atsmms Momdgn bende böyle düşünüyorum aslında kendim eğitim vermek istiyorum her anına tanık olmak istiyorum sonra da korku geliyor pişman olursam diye yoksa bende 6 aydır evdeyim zorlanmadım evde olmaktan
esd080923 atsmms Ben geçen hafta başladım kızım 4 buçuk aylık ilk gün çok ağladım ama bana çok iyi geldi eve gelince kızımla geçirdiğim zaman daha kaliteli oldu o uyuyunca işlerimi yapıp uyuyorum düzene girerse hiç zorlanmazsınız
CaninannesiCemre atsmms Ben de Özel okulda öğretmenlik yapıyordum,ara verdim bebeğim 1 yaşında 2.5 -3 yaşına kadar kendim bakmayı düşünüyorum..en iyi ayarlamayı siz yaparsınız eşinizle konuşup 🙏
Adosunannesi atsmms 10 yıllık çalışma hayatımı bırakıp bebeğime baktım şuan 3 yaşında. Geri dönücem inşallah. Şartlar uygunsa bebeğe senin bakman gibisi yok
atsmms Adosunannesi güvenecek kimsem de yok aslında. İş bulunur sonra da sadece okulum eve çok yakın ve sevdiğim çok arkadaşım vardı ama bir karar vermek zorundayim
ftmnr1523 atsmms çalıştığınız özel okula göre değişir bence. Eğer kurumsal bir okulsa, süt izni vs. durumunu gözetecekse asgarî ücret veya daha altı maaş vermiyorsa yani ücret koşulları daha iyiyse dönülebilir.
atsmms queenmom_ 20 bin bruttu şuan almıyorum zaten. Asgari ücret zammından sonra ne olur bilmiyorum ama
Alerjikrinit atsmms atsmms bence çalışmayın ben mebdeyim süt iznim vardı ders programını ona göre ayarladılar en ufak bir sıkıntıda izin alabiliyorum vs çalışma saatim az tatillerim yarım günlerim hatta bu sene boş günüm var. E maaşda malum bunlarla göze alabildim şahsen özelde olsa çalışmazdım ki bakıcıya da ücret veriyorum
Adosunannesi atsmms evet çok zor oluyor çocuk bakmak kolay değil 3 sene oldu şuan bunaldım mesela artık çalışmaya alışkınım çünkü. Ama geriye dönüp baktığımda iyi ki ben bakmışım diyorum bende vicdan yaptım kimseye güvenemedim kendim baktım. 2 3 yaş sonrası girer çalışırsın yine
kiz23 atsmms açıkçası ben devlette maaşım 40 bin olmasına rağmen dönmedim 2 yıl ücretsiz aldım çünkü hicbirsey çocuğumdan önemli değil. Zaten bakıcıya özelde aldığınız maaşı vereceksiniz bence dönmeyin
Usnac1995 atsmms canım eşimin maaşı iyi diyorsun sende aman aman ücret almayacaksın. Doya doya bebeğini büyüt derim. Çalışan annelerin çocukları ister istemez sıkıntı çekiyor, anne gibi kimse bakamaz sonuçta ❤️