Herkese merhabalar
Öğretmen olarak çalışıyorum şuan ücretsiz izindeyim. Oğlum 6 aylık. Kayınvalidem babamız hasta ona bakıyor annem de çalışıyor. Özel okulda öğretmen ücretlerini biliyorsunuz az çok. Eşim iyi kazanıyor.
Ama ben dönmeli miyim bebeğime mi bakmalıyım?
Siz ne karar verdiniz tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız