Ersev06 Ya ben hiç kullanmıyorum böyle şeyler cidden vücuda çok zarar veriyormuş gibi geliyor bana.Hem ne şekilde korunursanız korunun olacağı varsa oluyor.Benim arkadaşım her korunma yöntemini denedi her seferinde de hamile kaldı en son ki doğumunda da bağlattı.Eşim korunsun o bana yeterli.Olacağı varsa oluyor 3 sene oldu doğum yapalı hiç korunmadım sadece eşim korunuyor.