Ersev06 ben ilaç ve igne tarzi korunma yöntemlerine karşıyım ne kadar zararı yok denilsede zararı oldugunu düşünüyorum ilk evlendiğimde 1 sene ilacla korundum ve yumurtalik tembelliği yaptı 1,5 sene çocuk sahibi olamadim birdaha asla kullanmam adetimi düzene sokmam için cok uğraştım bence böyle şeyler sizde kullanmayın