@Nrmnn5308 serebral palsi tanimiz ve emme yutkunmasi problemi var. Kuvezde mr cekildi bu çok önemli olması gereken birşey. Şuan hareketleri nasıl o çok önemli kafa tutmasi var mı donmeler nasıl göz teması var mı. Bence böyle bir gecmisiniz varsa hiç yoktan nöroloji doktoru görmeli çünkü mr düzgün olsa bile klinik muayene ile bircok doktor anlayabiliyor kasları gevşek mı sert mı bunlara bakiliyo. İnşallah hiç birşey yoktur ama siz yinede götürün çünkü ne kdar erken tanı olursa o kadar çok tedavi başarılı olur. Lütfen gidince de yazın dualarim sizinle bebeğiniz çok sağlıklıdır inşallahhh 🙏