Nrmnn5308 benim Doğum uzun sürdüğü için doğar doğmaz hızlı nefes alıp verdiği için
Küveze koydular. Bir hafta küvez de kaldı. Karnımdayken kakasını yapmıştı enfeksiyon vardı kanında oyüzden de yattı ama
Doğduğunda çok hızlı nefes alıp verdiği için kucağıma bile alamadım.
İyiydi hastaneden çıktığımızda bir problem yaşamadık çok şükür
Geçmiş olsun inşallah sizin bebeğinizde sağlıkla büyür