ozlem592_ ya ben yapılmalı her ne kadar özel olsada yapılması gerek ben ilk dozu yaptrdim He söyle keşke yaptrimasaydin ama benim durum farklı çocuğum memeyi reddetti dahada tutmadı çok sancılı geçti o süreç doktorum bu tarz şikayetler çok oluyor kimi bebekte tam tersi daha çok emmek istiyormuş ben pişman oldum etmediği için ama ne olursa olsun belkide Allah korusun böyle Bi hastalıktan kurtaracak yaptirilmayi savunuyorum her ne kadar meme reddi yasasakta yinede yapın derim