@Mnli oyy ne güzel sosyalmişsiniz ☺️ doğru diyorsunuz aslında ama tek çocuk bilmiyorum daha zor gibi çünkü ablamın çocukları gelince oğlum normalde mesela giyinmeyi alt aldırmayı hiç ama hiç sevmiyor yıkıyor ortalığı yiğenlerim gelince ooo hiç ağlamak yok ee öyle olunca dışarı çıkması da kolay geliyor bana ya da bir iş yapmak evde tek olunca sürekli mız mız 😃