Kızlar bebeğim gazlı bi bebekti onu atlattık 4. Ay atağı da çok fena geçti. Şimdi işe diş çıkartma sürecimiz var yani şöyle ki evde sürekli olmasa da kriz geldi mi bi ağlıyor durmuyor sürekli kucak istiyor hiç iş yapamıyorum mesela tuvalete gidiyorum sesleniyorum gelicem vs diye onda bile sakinleşmiyor her şeyde ağlıcak bir şey buluyor kucağımda gezdiriyorum bazen onda bile ağlıyor. Eşim eve gelince daha iyi vakit geçirince pek böyle değil. Birisi bize gelsin, dışarı çıkalım ya da misafirliğe gidelim sessizleşip sadece gülüyor hiç bana eziyeti yok öyle diyim insanlarda bana ne var bu çocukta eziyet etmiyor diyor anlayamadım yani neden böyle yapıyor olabilir? Bana karşı hep sinirli ve ben bağırmıyorum bile hep seviyorum sevgimi belli ediyorum hani ben onu korkutucak bir şeyde yapmadım. Şu an uyutmaya çalışıyorum bana bakıp gülücük de saçıyor ama bu normal mi davranışları bende durmaması falan?