Hayırlı olsun bebişiniz. Çok geçmiş olsun. Ben yeni doğum yaptığımda pompaya güvendim ama hiç süt gelmedi. 2. Gece ağrıdan uyandım ama duramıyorum. Bebişim yoğun bakımda olduğu için de emziremedim. Pompaya gelmez ilk kolostrum yağlı ve biraz yoğun olduğu için. Tavsiyem elinle sağım yapman acıya dayan ve sağ başka alternatif çok yok. Ben sağamadım 5 gün hastanede yattım tedavi gördüm. Ben ömrümde hiç öyle ağladığımı bilmem. Çok kötü birsey allah yar ve yardımcın olsun.