bseceylan ben de olmuştum. Baş ağrısı ve yüksek ateş yapmıştı ayrıca. Sağınca çok çok az süt geliyordu hatta gelmiyordu. Başhemşire bana süt gelse de gelmese de sağman lazım, kanallar sütten tıkanmış açılması gerekiyor demişti. Ucu da yara olmuştu ama dişimi sıka sıka sağdım, başka çare yok gerçekten. Sonra rahatlamıştım.