dmlagnr curlymomms yavrum o gaz valla hiç korkutma kendini bende böyle korktum boşu boşuna yordum evladımı ginede öyle hareket halinde videosunu çek kontrolde doktoruna gosteriver
mrymilay Merhaba aynı durum bizde de var kafa hareketi ve ekstra göz hareketleri de mevcut uyurken . norolojiye götürdüm eeg çekildi sonuçlar normal çok şükür. Umarım sorun yoktur sizde de
bakbendeanneoldumm Benim bebeğim de böyle ben gaz sancısından diye düşünüyorum hiç öyle epilepsi nöbetleri falan olacagı aklıma gelmemişti
karadenizl Ozlem_20 Belirtisi yok cnm o bi anda geliyor anlamaman imkansız donup kalıyo sabit bi noktaya bakıyo hiç bişekilde ne ismine nede başka bişeye tepki vermiyor o esnada iğne bile yapsalar ağlamıyo öyle düşünün