kizlar oglum uyanikken pek oyle hareketler gozlemlemedim ama uykuda surekli kımıl kımıl olan bir bebek yani surekli hareket halinde eller kollar bacaklar hic durmuyor… hep bana rahatsizmis gibi geliyor asla mısıl mısıl bir uyku yok.. birde arada kafasiyla beraber içe dogru cekiyor kendini uykuda kafa hareketleride mevcut yani korkuyorum bunlar refleks mi yoksa allah korusun epileptik nobetler mi? internette cok kotu seyler yaziyor.. cocugum gazli bir bebek ve cok agliyor gun icinde doktora cok goturdum ve gaz dendi norolojiye goturmek istiyorum fakat o kadar cok doktora goturdukki agliyor diye artik goturmicem soz verdim dedim ama duramiyorum yine… boyle olan varmiydi bebegi yani uyku surecinde hep hareket halinde ve kendini uyandiriyor eninde sonunda gece uykusu haric gunduz uykularimiz hep kucakta biraktigim an kalkiyor cunku..