ks1210 Ben de 9 senedir çalıştığım yerden doğum iznim bitince istifa ettim, oğluma kendim bakıyorum. İlk 3 senenin çok önemli olduğunu düşündüğüm için işten ayrılıp kendim bakmaya karar verdim. Kreşe başladığında ben de yeniden çalışma hayatına dönmeyi planlıyorum.
Çalışmaya alışık biri olarak zorlanacak mıyım evde bilemiyorum ama şu ana kadar bu kararımdan hiç pişman olmadım :)
İşi elbet bulur çalışırım ama oğluşumun bu zamanları bir daha geri gelmeyecek. O yüzden her anında yanında olmak istiyorum.