ks1210 merhaba sevgili anne. Öncelikle endişeni çok iyi anlıyorum. Bende 6 yıl çalıştığım firmadan ücretli ve ücretsiz tüm izinlerimi kullanıp 7 ay çalıştıktan sonra ayrıldım. Bakıcı ablayı da işten çıkardım. Kasım ayından beri bebeğime ben bakıyorum.
Hem avantajları hem dezavantajları var onu söyleyeyim. Sizde bakıcıya vereceksiniz kimse bakamayacağı için aklınız ne kadar iyi biri olsa da kamera ile seyretseniz de ev kalacak. Sizin verdiğiniz eğitimi bebeğinize bakım veren kişi veremeyecek veya içinize sinmeyecek bir türlü. Bunlar dezavantajları Çok özleyeceksiniz yavrunuzu ama evdekinden daha kaliteli vakit geçirecek ve dinlenmiş bir şekilde döneceksiniz. 24 saat evde bebeğinizle vakit geçirmeniz mümkün değil zira ve bebekle ev işi yemek yapmak da. Bir süreden sonra evde sıkılmaya başlayacaksınız devamlı çocukla olmak size çok iyi gelmeyecek nefes alamayacak hissiyatına kapılacaksınız çünkü bebeğiniz biraz daha büyüdüğünde tuvalete bile beraber gitmek isteyecek. Fakat çalıştığınız da uyku saatini ona göre ayarlayıp, uyuduğunda tüm bu banyo yemek temizlik işlerini rahatlıkla gerçekleştirebileceksiniz. İşte özetle böyle 🤦🏼♀️😂 bana soracak olursanız bence bir deneyin yapamazsanız öyle çıkarsınız aklınızda soru işareti kalmasın