shrhyt Keske meme olsaydi dediğim tek bir zaman oldu benim o da ben 30 ocakta memeden kestim,6 subatta deprem oldu. Arabada,camide kaldik o zaman cok zorlandım çünkü yemek sıkıntımız oldu. Beni diğer zamanlarda hic zorlamadi,yani keske kesmeseydim demedim hiç.