Benim oğlum da iki yaş oldu 7ocakta,meme bağımlısı bı bebekti sadece memeyle uykuya geçiyordu,gece nerdeyse saat başı mama diye uyaniyordu uykumu alamayinca 6yas ablasıyla ilgilenemiyordum.. bı anda karar verdim artık büyüdün mama bitecek diye,önce gündüzleri vermedim emzirmedim uyku öncesi ,uykuyu da babası evdeyse onunla yaptı şimdi ayakta sallanarak uyuyor ama yapacak bişey yok.. sonra geceleri de direkt salladım mama dese de su verdim,ilk gece bı kaç defa kalktı mama diye her seferinde su verdim ikinci gece daha az kalktı derken böyle böyle geceleri su için kalkması bile kalmadı,şimdi şükürler olsun sabaha kadar uyuyor ,uyandığı an karnı com ac oluyor hemen biseyler yediriyorum.. önceden sadece bana bagimliymis yemek yememesine sebep emmesiymis,şimdi maşallahı var cok güzel yemek yiyor.. inanın çok güzel anlıyorlar konuşunca ve çok çabuk alisiyorlar,bı kaç gün sürüyor sadece azaltarak devam edin hiç bişey kullanmayın sürmeyin tiksindirmeyin çocuğu