incinmissindedii bizde doğru mamayı bulamadık kızım iştahli bir bebek ilk ay 1600 yakın aldı meme veriyordum günde 1 kez mama alıyordu sonra sütüm kesildi eşim göreve gitti iki kızım da hasta oldu bende oldum tektim memeyi reddetti bende o sıra geri çeviremedim. Bebelac kullandık alıyor sandım ama hiç hiç almamış hipp combiotik biraz daha iyiydi ona nazaran onunla devam ettim ama iki numarasını doktor önermedi Sma comfort önerdi kakasından pek emin olamadım inşallah ishal yapmıyordur bir kaç kutu daha alıp devam edeceğim belli olur heralde