Benim bebeğim bir aylık Aptamil prosyneo kullanıyorum biri tavsiye etmişti bir ara hipp kullandım Bebeğim kabız oldu ve gaz sıkıntısı yaşadık benim kullandığım mama gaz sıkıntısı olan bebekler içinmiş biri tavsiye etti ve çok da kilo aldırıyor İki gün önce kontrole gittik doktor mamayı azaltın dedi hem anne sütü hem mama veriyorum bu arada genellikle mama ağırlıklı ama Sütüm yeni yeni gelmeye başladı O yüzden tercihim bu ama şu anlık memnunum