anne_yiz Yasemin158 bemde molfix kullanıyorum aynı sıkıntıyı yaşıyorum bir hafta kadar oldu bezden herhalde ya şimdi sizde yazınca
Yasemin158 anne_yiz biz bu paketi yeni açtık şimdi siz yazınca fark ettim bezi mi değiştirdi bunlar napti
Seda_G anne_yiz bizde molfix kullaniyorz yeni paket actim 4 gundur cok kotu kokuyor sizin bebeginizde idrar nasil kokuyor cok yogun asitli gibi mi bezden mi acaba
anne_yiz Yasemin158 olabilir belki bide sarı renkli oluyor bez sanki çok idrar yapmış gibi. Bende su vereyim o zaman da ne kadar vereyim bilmiyorum
anne_yiz Yasemin158 alıyor canım aslında elimde bez olsa denerim bi kaç gün. Ama şimdi şikayet vara baktım da genelde kötü koku demişler belki onu kastediyorlardır. Ben veririm su zaten 6 ay olacak neredeyse bi denerim bakayım geçiyor mu
gulyabani Yasemin158 evet antibiyotik veriyo maalesef başka türlü geçmiyor. Tabi olmadayabilir ama benim ikidir aynı belirtitiyle başladı
Nurnur41 Yasemin158 bizim özellikle geceden sabaha ürat kristalleri oluyordu bezde anne sütüyle besleniyordu doktor gerekli durumda ara ara kasıkla su verebilirsin cok terledigi icin susuz kalıyor demişti. Doktorunuza sorup veriniz..
anne_yiz Seda_G canım ben denemek için bi kaç gün başka bez taktım koku bezden dolayı oluyormuş renginin sarı olması da bezden oluyormuş kokuda geçti sarı renkli idrar da. Koku da asitli gibi keskin bir kokuydu
Fatma0090 Yasemin158 enfeksiyon muhtemelen leke de varmı acaba bezinde baktınız mı köyü renk yada pembemsi vücud susuz da kaldıysa lekeler de olur su verin mutlaka az az doktora da götürün isterseniz enfeksiyon zor oluyor
busraterzi Papatya-eylul88 baby turco hem koku veriyodu hemde tasiyordu hep bide pure natural mi ne vardi onuda denemistim ondada hafif koku geliyordu tabi herkeste ayni olur mu bilemem ben hic memnun kalmadim sleepy yesil paketliden kullaniyorum hep onda bir sorun yasamadik
alparslan1_ Yasemin158 benimkide öyle ama doğduğundan beri öyle. Bazılarının idrarı asitli oluyormuş hep kokuyor. Ama yeniyse enfeksiyon olabilir.