EliS_ Yasemin158 Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum benimki 6 ya bu gün girdi. Ek gıdaya başladım ve su vermeye başladım hem rengi açıldı idrarın hem kokusu kayboldu. Daha önce test yatırdım bu yüzden idrarda bişi çıkmamışdı. Su verdikten sonra sorunumuz kalktı🤷♀️
irva Yasemin158 İdrar yolu enfeksiyonu değilse de susuz da kalmış olabilir.Ara ara çay kaşığı ile su da verebilirsiniz.İdrarda koyuluk,koku,huzursuzluk vs oluyor ilerledi mi ateş de olabiliyor.
busraterzi Bezini mi degistirdiniz ben farkli marka bez kullaninca kokuyu disari verdigini fark ettim ilk ciste bile bezden koku geliyodu tekrar bez markasi degistirince sorun ortadan kalkti
anne_yiz Yasemin158 bemde molfix kullanıyorum aynı sıkıntıyı yaşıyorum bir hafta kadar oldu bezden herhalde ya şimdi sizde yazınca
biricigiminannesi26 Yasemin158 sen bol bol şu iç canım ve limon köy yoğurdu sarımsak falan iyi gelir ateş falan da yapabilir enfeksiyonsa
biranne11 Yasemin158 Evet öyle ama yoğun idrar kokusu ona işaret ediyor su vermenizi öneririm. Ama tabi karar sizim
gulyabani Yasemin158 kızıma iki kere oldu idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Bezi kaldı koku yaptı sandım ama ilerleyip ateş yapınca anladık idrar testi verin derim
gulyabani Yasemin158 evet antibiyotik veriyo maalesef başka türlü geçmiyor. Tabi olmadayabilir ama benim ikidir aynı belirtitiyle başladı