Tugceki kzmr oğlum 18 aylık oldu ama uykusu hala problem gece 3-4 kez kalkıyor emdiği için doktorlar 2 yaşına kadar normal diyor bende alıştım zaten bu sürece artık. Gazlı bir bebek değildi ama gaz ilacı da kullandığım oluyordu