Tugceki Oğlum 2 buçuk aylık oldu gündüzleri toplasam 1 saat anca uyuyor asla uyumak istemiyor, bu durum ne zaman geçer doktor 3. Aydan sonra uykusu düzene girer dedi ama şurda 3 aya da bir şey kalmadı daha da kötüledi uyku durumu helpp
Ecemsultan Tugceki bizde 40 gün aynıydı o kadar kötüydü ki hiç geçmeyecek sandım ama çok sükür geçti geciyor az daha sabret 😃
Birdunyabircennetannesi Tugceki Ayda dediler Ayda dediler 1 yaşta dediler En son 2 de dediler olmadı 2.5 senedir uyumuyor
aeu Tugceki meraba merabaaaa bizde aynıyız. 1 saat bile uyumuyor gece 2 de yatyor gece emmeleri hariç sabah 8 de ayakta gene gece 2 ye kadar😅.
Ozlem2842 Aydan selamlar her geçen gün daha kötü oldu uykusu şuan geceleri çok zor uyuyor ilk başta 3 kere uyanan bebek şimdi 5-6 defa uyanıyor perişan oldum artık düzeleceğine olan umudumu kaybettim iyi olcak dedikçe daha kötü oldu hep. Ataklar ek gıdalar diş kaşıntısı hiçbiri çözüm değil gibi uyumuyor uykuya direniyor.
Tugceki Ozlem2842 bu uykuya direnmelerine asla anlam veremiyorum zaten gözler kıpkırmızı hala uyumama derdindeler🥹
Birdunyabircennetannesi Tugceki Maalesef bizde düzelmedi İnşallah sizde düzelir Uyumayan bebeği biz yapmışız Saat 1 uyanık enerjik 2 yi görmeden uyumaz ve kaç kez uyanmaya çalışıyor gece
bakbendeanneoldum Benim 1.5 aylık bebem de abileriablaları gibi uyumuyo. Torunlara isimlerimizin verilmesini hakedeceğimiz geceler yaşanıyor
miracatilla Tugceki ya böyle istemsizce çok güldüm. hani konudan bağımsız başımıza geleni biliyoruz ama çaresiz çaresiz birbirimizden yardım istiyoruz ya böyle acının tatlı tebessümü oldu yüzümde. 😂😂😂 Ay şu an senin uyku aralıklarına dikkat etmen lazım. En geç 8 8.30 da uyandır sabah. En fazla 2 saat uyanık kalacak şekilde.gunde 3 4 uyku yaptır. Bir hafta 10 güne düzene girer. Ama o uyanık kalması gereken saatleri atlarsan sabah aman uyusun boşver dersen kolay kolay oturmaz düzen.
Tugceki miracatilla 😄😄neler denedim bir bilseniz, evde her tür anakucağı var yeter ki uyusun diye ama yok saat olayı da işe yaramıyor denemiştim malesef
Tugceki kzmr oğlum 18 aylık oldu ama uykusu hala problem gece 3-4 kez kalkıyor emdiği için doktorlar 2 yaşına kadar normal diyor bende alıştım zaten bu sürece artık. Gazlı bir bebek değildi ama gaz ilacı da kullandığım oluyordu