yirmiikikasim23 nrcn35 2 aylikken verilebiliyormu ? Gecen asida ebe fitil aldirtti oda olur sanirim ya
sanli17 yirmiikikasim23 bizim doktorumuz aşıdan bir gün önce yıkıyorsun dedi aşıdan sonra 3 gün yıkanmayacak dedi
Belisim_ Tam 60 günü dolunca yaptırılmak zorunlu mu yoksa bir zaman aralığı var mı acaba , bu arada aile hekimlerinde gün mü alınıyor
yirmiikikasim23 Belisim_ 2.ay asisi icin aranmadim daha bence 60 gun beklemiyolardir sadece verem asisi icin gun verildi bana
Hdemir1618 yirmiikikasim23 bir gün önce yıkarsanız iyi olur demişti hemşire 3 gün banyo yapılmıyor sonrasında