Arven10 edaaturunc temas etmek istiyor ilk 3-4 ay bol bol temas kucak şart sonra açılıyorlar zaten etrafı keşfediyorlar aranızdaki güvenli bağlanma için kucağınızdan indirmeyin kucağa alışır diyenlere inat 😊
edaaturunc Arven10 aynen öyle çocuk kucak istiyorsa kucakta olucak tabiki dediğiniz gibi temas ettikçe rahatlıyorlar yoruyorlarmı evet ama olsun canları sağolsun iyi olsunlar gerisi geçer düzelir inşallah🙏🏼😊
Gggw edaaturunc benim de öyle burda yazmadığım yer kalmadı🤦♀️Kolik mi gaz mı süt alerjisi mi o mu bu mu .ağlayan bebek başlığı gördüğüm her yere yazıyorum😂artık bir çare bulmak için
Sdemirel edaaturunc biz de öyleyiz 1 ay 19 günlük oğlum var. Uyanık olduğu vakitler hep ağlıyor yoruldum şimdiden 🥴gece uykusu da cok düzensiz az
edaaturunc Sdemirel gerçekten çok yorucu. Uyanık olduğu vakitler normal şekilde dursa bu kadar yorulmucam uykuSuzluk vs artık alıştım ama ağlamalar zor🙈
Sdemirel edaaturunc evet susturamayınca ben de onunla birlikte ağlıyorum bazen 🥴 inşallah geçer bu günler 😊