Kızlarr 5 haftalık bir kız bebeğim var. Uyuyo elbette yenidoğanların uyku saatleri fazla gün içindd orda sorun yok ama uyanık olduğu zamanlardada genelde ağlıyo😟altı temiz karnı tok ve hiç bi sorun yokken bile. Sanki bu durum hiç geçmicek gibime geliyo. Hep uyucak uyanıkkende hep ağlıcak gibi. Ne zaman uyanıkken normal bi şekilde durcak ağlamıcak merak ediyorum lütfen bişeyler yazın😣