dilara_0 Blueandpurple72 evet bende öyle düşünüyorum bir kaşık dahi alsa içim bı nebze de olsa rahatlıyor buna şükür inşallah duzelirler 🥰
ggl shrhyt bazen bırakmayı düşünüyorum. Sabaha karşı 7.30 uyuyup 8 den sonra uyanıyor dayanamıyorum artık