dilara_0 Vay be böyle zorlukları da varmış demek ki emzirmenın, öğrenmiş oldum yemek sorunu bizde de var ama bir video gördüm yaşı ile doğru orantılı yemek kaşığı yemek yedirmek yeterli geliyormuş mesela 2 yaşındalar, 2 yemek kaşığı yemek, pilav, çorba şeklinde. İlk başta gözüme az göründü üzüldüm sonra hayır baskısız kavgasız yediği kadar yesin öyle öyle alıştım tabii hepsini yine bitirmiyor ama içim rahat ediyo bi nebze de olsa