TgcDvc bi arkadaşım daha bunu önerdi. Herkesim maddi durumu aynı değil. Çoğu kişi zorundayız şundan bundan kıs mecbursun diyorda yapmadığımı nerden biliyorlar. Ben kendime en son bi kıyafet alalı 8 ay oluyor. Hala hamilelikten kalma tuniklerimi giyiyorum. 4 aylık elektrik faturasını bi kenarda bekletiyoruz. Evet eşim çalışıyor gelen bi para var ama bazı özel sebeplerden dolayı borç harç banka direk kesiyor. Geçimi zor insanlar için durum böyle .Ayda 4 bin lira üzeri geliri olan insanlar anlamaz ne yazık ki