SabahGunesim kizim 1 bucuk aylik dogdugundan beri 4 kutu aptamil icti bende para varken aliyorum bir tarafa atiyorum birde biz Almanyada 16 euro yapiyor bir kutusu burda bence paraniz varken alin atin bir kenara ozaman daha iyi en azindan düsünmezsiniz neyapcaz diye öyle daha zor oluyor bana ders oldu ilk kizimdan bir defasinda sut alamamistik kalmisti sutsuz ve pazar gunleri burada heryer kapali iyiki kuzenimde yeni dogum yapmisti ondan aldim da verdik kulagima kupe oldu zaten artik esim soruyor bizim simdi kutuda biraz var yarina kadar yetecek yarin aliriz esim bu aksam soruyor yetecek mi süt kendimizi keselim cocuklarimizi bezsiz ve mamasiz birakmayalim cunku cok kotu bazen kizim acikiyor agliyor deli gibi ben sütu yapinca morariyor ve aklima hemen aç bebisler geliyor 😢bir defa izlemistim ac bir bebek acliktan agliyor icim koptu o yuzden 10-20 euro fazla arcayacagimiza onu bebislerimize ayiralim cok daha guzel