Mavismom1 yagmurben_ gayet olması gerektiği gibi duruyor. Benim kızımın düzleşmişti 2 ayda gecti çok şükür. Bu kafaya düz diyebilmek için o arkadaki bombe var ya oranin olmaması gerekiyor dümdüz olması gerekiyor ama maşallah gayet güzel🧿
Hatice3815 yagmurben_ gayet güzel bence kafa şekli kimseyi takma benim bebeğime de sürekli kafası yamuk hep aynı tarafına yatıyorsun diyorlardı ama ebemiz her kontrolünde çok iyi olduğunu kafa yapısını hiç bozmamışsın diyerek beni tebrik ederdi
Mucize1309 yagmurben_ moral bozmaktan başka bisey değil düz falan değil içiniz rahat olsun ablanız çok bilmiş
Kk41 annnekuzusu yani doktor genetik dedi babasının da öyle sonradan düzleşti ama ilk doğduğunda yuvarlaktı . Suan fotoğraf yok maaalsf . 3 yaşında saçları kapattı belli değil ama çok dümdüz de değil bıngıldak kısmı düz