yagmurben_ 3 aylık bebeğim var. Ablam gil şehir dışından geldi. Devamlı kendi çocuğuyla kıyaslayıp duruyor. Ben hep yan yatırdım bunun ki biraz bana düz geldi deyip duruyor. Düzelir inşallah deyip bide moral bozuyor. Baby jem reflü yatağı kullanıyorum ve onda kafa şeklini koruduğu yazıyor özelliklerinde. Ben yanda yatırsam düz çevirebiliyor. Tummy time da hiç sevmiyor. Sizce düz mü ya ? [ https://mutluresim.com/images/2024/01/20/nPsizB.jpg]
Kk41 yagmurben_ gayet güzel şekilli görünüyor bana düz gelmedi abartmış biraz benim oğlumun daha düzdü
Deletedmom104 yagmurben_ yo gayet şekilli ikincii resimde açıdan kaynaklı sanırım biraz düzlük var gibi görünüyor ama ilk resim gayet normal
sevdazekiidriskagan yagmurben_ hayır ya düz değil arkada vikkinligi var hem diz olsa ne olcak saglikli olsun kuzum yeterli herkes kendi çocuğuyla ilgilensin
annnekuzusu Kk41 nasıl düzeldi yada düz olan fotoğrafi varsa atabilirmisin bennim oglumunfa şuan öyle acaba diyorum benmi çok kurcaliyorum deliricrm vala ha
Deletedmom104 yagmurben_ Agresifliğe ne gerek var bağırarak yazar gibi, açıdan kaynaklı diyorum okuduğunuzu anlıyorsanız eğer?
Bettyblue yagmurben_ şuan saçı çok olmadığı için öyle görünüyor saç çıktığı zaman normal gözükecektir sıkıntı yapmayın
Mavismom1 yagmurben_ gayet olması gerektiği gibi duruyor. Benim kızımın düzleşmişti 2 ayda gecti çok şükür. Bu kafaya düz diyebilmek için o arkadaki bombe var ya oranin olmaması gerekiyor dümdüz olması gerekiyor ama maşallah gayet güzel🧿
yagmurben_ Deletedmom104 agresif olarak yazmadım kusura bakmayın telefonum bazen öyle yapıyor bende alışmışım öyle yazmasına
yagmurben_ Bettyblue kafama çok taktım bide bu şeylere çok dikkat ederim ama 3 aylık artık yanda döndürsem nereye isterse oraya döndürüyor
Deletedmom104 yagmurben_ Kız bende diyorum niye bağırdı bana şekilli dedim akdmakmdkaks Gayet güzel kafası takılma sen her lafa Sağlı sollu devam ettir gittiği yere kadar
yagmurben_ sevdazekiidriskagan kesinlikle ama işte böyle herkes profesör gibi konuştukça deli oluyorum 🤣 tamam bi siz büyüttünüz çocuk diye içinden bağırıyorum 🤣🤣
yagmurben_ annnekuzusu benim attığım fotoğraflardan daha mı düz şuan sizinki acaba ? Sizinki nasıl fotoğraf var mı ? Düz kafa nasıl oluyor onu bile bilmiyorum 🥹
Kk41 annnekuzusu yani doktor genetik dedi babasının da öyle sonradan düzleşti ama ilk doğduğunda yuvarlaktı . Suan fotoğraf yok maaalsf . 3 yaşında saçları kapattı belli değil ama çok dümdüz de değil bıngıldak kısmı düz