Azygos Serdan ya masallah darısı bize perişan haldeyiz bebiş de ben de yavrum ne emmesi düzgün ne uyuması metsil kullandınız mı peki hiç
58goktugum Ky06 ilacın içinden bir kağıt çıkıyor onun içinde günde 6 kez 5 ml verin yazıyor. Okuma yazmanız yok mu?
Ky06 58goktugum benim cahil kafam seni okutur merak etme. O kağıdı yesen benim düşğndüğümü düşünemiceksin demek ki sen o yüzden ben anlatıyım. Belirli bi yaş aralığı belirtilmemiş o dozda. Bende küçük bebeklere de bu doz mu geçerli daha mı az veriyoruz diye fikir alıyorum. Sen fikirsiz olduğun için seni alakadar eden bişey yok. Postumdan defolup gidebilirsin.
Ky06 58goktugum ayrıca imkanım varsa sadece prospektüse göre bebeğime ilaç vercek kadar salak değilim. Deneyimlemiş annelerden tabiki görüş alırım. Bu platformda bunun için varım. Sen ona buna laf sokcam diye takılıyor olabilirsin. Bilgi almak isteyen anneye laf sokmak da senin seviyesizliğin.
Dorugum Azygos biz onunla kurtulduk cok memnun kaldim ondan veriodum 10 dk surmuodu karni yumusacik oluodu
Baharbicen Ky06 sabah aksam 20 damla 1 cay kasigindan daha az yapiyor zaten doktorum oyle demisti bana
Sarenur_Kara Ben Mersin kullandık işe yaramadı Nurse Harvey’s damla kullandım yine işe yaramadı şimdi de Nurse Harvey’s colex kullanıyorum bitmek üzere biraz etki etti sap simplex başlıcam yarın inşallah o daha iyi gelir çok zormuş 🙏