Mrvkl bugün başka bir çocuk doktoruna götürdüm. Anlattım kullandığımız ilaçları endoskopi yapılıp bir şey çıkmadığını falan. Bana dediki eğer bakteri parazit kaynaklı bir durrumsa ilaçlar o sebeple fayda etmemiştir. Helikobakter giardia gibi bakteri parazitler de bu şekilde sindirim sıkıntısına yol açıyormuş. Bunun için antibiyotik verdi. 10 gün kullanın bakalım fayda edeceğini düşünüyorum dedi. Yukarda konuştuğumuz hanımefendinin doktoru da mesela mikostatin vermişti. Şu an covid olduğumuz için bir de onu almadım. Baktığım zaman o ilaçta mide bağırsakta oluşan mantarları temizlemek için olan bir ilaçmış. Belki de sebep gerçekten bağırsak florasının bozulup kötü bakterilerin üremesidir. Diyetisyenimiz de bu görüşte çünkü