mrsfly sema_068 evet bi kere gittik kendisine şimdi alerji doktorumuzla devam ediyoruz çocuk gastro dr ersin sayar
sema_068 mrsfly anladım baya tadım yaptınız mı? Bizde tüm gıdalarda pişik oluyor. Ara veriyorum sonra tekrar az az veriyorum öyle
mrsfly sema_068 tüm gıdalarda mı? Evet başladık elma, patates, havuç, armut, balkabağı ve kayısı denedik kayısı pişik yaptı muhtemelen alerjik ben emzirdiğim için 5 aydır da diyetteim
Mrvkl sema_068 ne zaman foruma girsem sizi goruyorum ilgili konularda sizle ben bi care bulamadik su reflu olayina. Valla cok uzuluyorum ne yapacagimizi sadirdik bizde artik. Bunalima girdik mamayida almiyor benimki memeyide emmiyor
sema_068 Mrvkl valla bende ağlasam da geçmiyor sızlasam da. El kadar çocuk. Derdini bulmak bu kadar mı zor diyorum kendime. İnsanlar bebekleri ile bu aylarda rahatlamış oluyor çoktan. Onca doktor gezdim burdakilerden daha çok şey öğreniyorum. Çok yoruldum artık. Annelikten soğudum. Çocuktan soğudum. Artık ölsem de kurtulsam diyorum sonra yine bu çocuğa kimse bakmaz diye dayanamıyorum
sema_068 Mrvkl konuştuğumuz hanımefendinim doltoruna yazdım. Sağolsun çok ilgilendi. İlaçları deneyeceğiz. Bayramdan sonra gerekirse götüreceğiz hocayada
Mrvkl sema_068 seni o kadar iyi anliyorumki ayni durumdayiz. 9 ay oldu hala bir gram duzelme yok iki aydir kiloda almiyor dogru duzgun beslenmiyor esimle depresyondayiz biz streslendikce cocukta kotu oluyor kisir donguye girdik. Doktorun ismi neymis?
sema_068 mrsfly ama acillik olduk maalesef. İçitdikten sonra tribudatı. Karnı şişti kustu bi garip oldu. Hasta da biraz ondan mı oldu anlamadım. Ama ilaçtan sonra oldu. Keşke vermeseydim. Laktoz muhtemelen zarar verdi içindeki
mrsfly sema_068 çok geçmiş olsun valla ersin beye bi sorun isterseniz bilemedim sizinki çok çok özel bi durum gibi. İimi şimdi ?
mrsfly sema_068 ben tribudatı hem ersn bey yazdı hem alerji doktoruna hem de normal çocuk doktorumuzdan onay alarak kullamdım
mrsfly sema_068 Allah Allah ya. Denk gelmiş olabilir bizde bu hafta içi bronşolit atlattık çok geçmiş olsun. Bana bir doktor hem laktoz intolerans hem alerji olamaz demişti acaba sizdeki laktoz intolerans mı? Bu arada pişik oluyor demiştiniz benim kızımda ek gıda tadımında kayısı yiincr pişik oldu iki gün kestim ek gıdayı dinlendirdim kızımı
sema_068 mrsfly valla hiç bilmiyorum ki. Belki de öyle çok karışıyor çünkü. Tekrar kusmadı ama mama verince. İlk defa öyle kustuğunu gördüm. Bende pişik olunca ara veriyorum doktor çünkü daha birinin etkisi geçmeden diğerini verdiysen de hepsinde pişik oluyo gibi gelmiş olabilir demişti
123ege Aslaniopbenimicin evet :) şuan 7 ay 6 günlük kusma bitti çok şükür, süt alerjimiz varmış bizim ek gıda döneminde anlaşıldı bende süt ürünlerini kesince kusma falan kalmadı.
sema_068 Mrvkl ersin sayarmış doktorun adı. Bizimki de aynı düzelmiyor. Gerekirse lansor başlanacak artık. Çünkü hocanın dediği ilacı başlayınca akşam çok kötü oldu. Facebook da alerji ile yaşam platformu var. Oraya bakabilirsiniz. Sanırım bu işin tek çözümü lansor istemesem de. Herkes onla halletmiş. Sizinki de karnı ağrıyomuş gibi kıvranıyor mu peki
Mrvkl sema_068 suan yok 9 aylik oldugu icin ama surekli hareket ediyor ozellikle uykuya geciste cok kivraniyor refluden mi bilmiyorum