Benim bebeğimde 5 aylık doğduğu günden beri kusar. Reflü olduğunu çocuk doktorumuz demişti. Üstüne kolik bir bebekti çok şükür şuan gazla ilgili bir sıkıntımız kalmadı. Benim sütte tazikli olunca iş çığırından çıkıyor. Beslenmeden sonra fazlasını çıkartıp aradan yarım saat geçse de bir saat geçsede fışkırır tarzda kusar. Hele geceleri gazını almak için kaldırdığımda tüm içtiğini kusardı ( gazını almıyorum artık rahat uyuyabiliyor amaç kusmasını engellemekti sadece gece kusmuyor artık) bütün testleri yapıldı, ultrason kan idrar, hiç bir problem çıkmadı. Kilo alımıda iyi olunca şurupla geçiştirelim oldu. Gastroentroloji doktorunuda gittik. Oda tüm tahlilleri yaptı yine bişey çıkmadı. Gaviscon ve bir şurup daha verdi. Gel gelelim ben şurubu içiremiyorum geri hepsini çıkarıyor. Böyle daha zorlanınca bıraktık. Bu aralar biraz daha azaldı kusması inşallah biter çünkü artık çok bunaldım. Nesi var bişeyi mi var acaba diye diye kendimi yedim.