kubra63 kan tahlillerine bakıldı mı? Benim bebeğimde 1 aylıkken çok kusuyordu ağzından burnundan geliyordu.günde bazen 2 defa bazen bir defa ama kusuyordu baya bi normal karşılamadım. Hastaneye götürdüm direk yeni doğan olduğu için herseyşne detaylı bi şekilde bakıldı. Kanda iyot eksikliği çıktı ve bu bebekler için çok önemli bşseymşs iki gün serum alarak yeni doğan yoğun bakımda yattı. Yani böbreklerine kadar herseyşne bakıldı altta yatan sebebi bulmak için eğer hala devam ediyorsa ihmal etme götür detaylı herseyine baktır. 1 aylıkken idrar ve kan tahlili, batın ultrasonu, böbrek ve böbrek üstü ultrason ve röntgen herseyşne bakıldı o fışkırarak kusmalar normal değil çünkü gösterin ihmal etmeyin reflü deyip geçmeyin bebek sonuçta Allah korusun