Doktora götürdüm 3 tane krem verdi karıştırıp sürdük çok iyiye gidiyor maşallah her kakada yıkadım pamuklu su ile sildim ve kuruladım güzelce birde bebek pudrası kullandım bir açmamda pudra bir açmamda kremlerini sürdüm hipokort canesten ve madecasol verdi 2 Güne toparladı şükür