ozmo47 biyiksiz_yorumcu memnun olanı da var ama bakış açısı bence çoğunluk memnun değil beni çok uyardılar ben gene gittim tabi pişman oldum inanın prof.cemil Taşçıoğlu hastanesi Okmeydanı hastanesi bin kat daha iyi memnun olanı da çok tabi siz bilirsiniz