biyiksiz_yorumcu ben normal doğum yaptım 4yil önce sezaryen olanı da gördüm memnundular ama ben normal doğum olarak memnun değilim benim doğuma giren kadın doktor uyuyordu mesela suyum gelince bağırınca uyandi sonra geldi daha açılması gerekir diyiip geri yattı sonra ben yarım saat sonra tekrar kıyamet koparinca geldi çok surazsiZ insanlardı doğum yaparken tartışıyordum bı yandan başka normal doğum yapan kişiyle aynı odada kaldım tabi onun doktoru farklıydı yanlışlıkla makatini da kesmislerdi normal bir şey gibi kapatmaya çalışıyorlardı ben önermiyorum o hastaneyi