DenizSerap canım oğlum 10 aylık hala 90 cc içiyor. Sen onun cc’sine bakma lütfen midesi ne kadar kabul ediyorsa o kadar icer dedi doktorumuz. Reflüsu olmasi itibariyle zaten az ve sık beslenmeli diyor. Hangi ayda olursa olsun. İnan bana ağızlar avuclar dolusu kusan bir oğlum var fotoğraflarını görsen şükredersin bebeğine. Tesellim su oluyor; bebeğimin önce doktorumuzun onayıyla sonra benim takibimle cok aktif. Motor becerisi gayet normal az yiyor kilosu dusuk diye hiçbir seyden geri değil cok şükür. Huzurlu mutlu bir bebek. Bunlar bana ziyadesiyle yetiyor. Ne ilaclar kullandık, ne doktorlara götürdük her ay kabul edemiyordum bu kadar kusmayı ama kabul ettik bir sure sonra. Tüm ilaclari kestim bebeğimin ilaci ben oldum. Ben takip ettim hep arkasinda gezdim 5 kaşık beslediysem 10 dk sonra bi 5 kaşık daha besledim yaptıgım mamalari ikiye 3e böldüm yeterki icinde kalsın diye. İse yarıyor ve kusmalar anca azaldi neler yapmama rağmen. Sen de cok yıpratma kendini her sey olacağına variyor. Bu arada oğlum ayni zamanda süt alerjisi de. Sen dusun durumumuzu.