Merhaba.
3 ay 10 günlük bir oğlum var. 1,5 aylık olduğundan beri reflüsü var😢
baş edemiyorum kilo alımı çok yavaşladı..
huzursuz
neler yapmıyorum ki.. kıvam artırıcı,gaviscon kullandık bunlar işe yaramadı. Doktor bi şurup verdi en son o da açıkcası iyi gelmedi iki gündür çok kusmaya başladı öyle ki kucağıma almaya bile korkar oldum ve aptamil ar aldırdım biraz önce.
geceleri beslerken nasıl yapıyorsunuz gaz çıkartmıyorum gece uykusunu çok seviyor uyuyor ve gaz çıkartamıyorum..
gündüz çıkarıyorum biraz dolaştırıp yatırıyorum hoop kusmaya başlıyor nerede yanlış yapıyorum ?
normalde 120 cc ye geçecektik bu ay ama hala 90 cc içiyor zor bitiriyor 😢
var mı tavsiyeniz ?