hellomom çok teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun bendede geçmeyen egzama var ne yaparsam yapayım sadece hafifliyor dahiliyeye randevu aldım gideceğim bu konuyusa görüşeceğim doktorla ve evet glutensiz yaşam gerçekten çok pahalı ülkemizde biraz satış yapan yerleri inceledim fiyatları pahalı normale göre hiç insaf yok bu konudada gerçi bizim ülkemizde hastaların tüketebileceği herşey ekstra pahalı ya