H12345 Benim de midem de yara var dediler😑 Ancak geçmedi.O kadar zor zamanlar geçirdim ki. Her şeyin başı stres. Kaygı tetikliyor her şeyi. Endoskopi, kolonoskopi kaç kez yapıldı saymadım. Son olarak kadın doğuma yönlendirildim. Prolaktin değerim olması gerekenin 7 , 8 katıydı. İlaçlarla yavaş yavaş geçti çok şükür Allah’ıma. Rabbim tüm hastalara sifa versin inşallah.