H12345 Ben de aynı durumları yaşadım. Doktor doktor gezdim. Psikolojik olduğu söylendi. Ben bir de kadın doğuma çıktım, hormonal bir şey olabilir mi diye. Hormon testi yaptılar. Prolaktin değerim çok yüksek çıktı. Normalde hamile olunca yüksek çıkarmış ama hamile de değildim.Prolaktin hormonu stresli durumlarda da yüksek çıkarmış. İlaca başladım . Değer düştükçe rahatladım. Rabbim tüm hastalara şifa versin.Mide bulantısı çok zor. Benim psikolojimi alt üst etmişti.Sürekli mutsuzdum. Kudret narı, macunlar, çaylar, ilaçlar fayda etmemişti. İnşallah siz de kısa zamanda şifa bulursunuz 🙏🏻🙏🏻