Biz de 4 aylık olucaz, acayip huysuzluğu var az önce kayınvalideme gittik oturamadan geri geldik. Herkes huyu değişmiş bu çocuğun bu böyle kalır artık ağlamayı huy edindi vik vik vik konuşmasından gına geldiii. Atak haftası diyorum o neymiş diyolar. He yaşlılarda bitmeyen soruları söylemeyi unutmuşum, aç mı ?? Kabızlığı mı var?? Uykusu gelmiştir?? He ben bilmiyorum annesi olarak bayılıyorum böyle ağlamasına